Informatie

Behandeling
Prosit biedt psychologische behandeling voor diverse psychische klachten. In het onderstaande overzicht ziet u voor welke klachten en behandelvormen u terecht kunt bij Prosit.
Bij een aantal verzekeraars is het omzetplafond voor 2024 bereikt. Dit geldt voor de labels van Menzis, CZ en VGZ, Achmea en Zilveren Kruis. Per 2025 nemen wij mensen met deze verzekeringen weer in behandeling.

Klachten

Contra-indicaties

Angst

Suïcidaliteit en crisisgevoeligheid

Stemmingsproblematiek

Ernstige eetstoornissen

Enkelvoudig trauma

Ernstige verslavingsproblematiek

Aanpassingsproblematiek

Complex of meervoudig trauma

Relatieproblematiek

Ernstige persoonlijkheidsproblematiek

Negatief zelfbeeld

Hoog risico op geweld

ADHD


Werkgerelateerde problematiek


Levensfase problematiek


(Onverwerkte) rouw

Talen

Stressklachten

Nederlands


Engels

 

 

Behandelvormen

 

Oplossingsgerichte therapie


EMDR


ReAttach


Coaching

 

ACT


Cognitieve gedragstherapie

 


Wenst u graag gezien te worden buiten kantoortijden, of op een andere locatie dan onze praktijk? Bij Prosit denken wij graag met u mee om tot een passende oplossing te komen. Informeer naar onze mogelijkheden. 


Tarieven
Prosit heeft een samenwerking met Caredate, dit houdt in dat u de keuze heeft voor vergoede of onvergoede zorg. Een traject vergoede zorg bestaat uit 3 tot 10 sessies en wordt vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering. Een behandeling maakt altijd aanspraak op uw eigen risico, indien deze nog niet volledig gebruikt is.

Let op: bij een aantal verzekeraars is het omzetplafond voor 2024 bereikt. Dit geldt voor de labels van Menzis, CZ en VGZ. Per 2025 nemen wij mensen met deze verzekeringen weer in behandeling.


Registraties
Lauren Bosman is psycholoog en Janneke Hommes is orthopedagog, beide zijn wij geregistreerd bij het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Voor meer informatie hierover, zie www.psynip.nl   


Klachtenprocedure

Indien u ontevreden bent over uw behandeling, horen wij dat natuurlijk graag van u. Mocht u het idee hebben dat u niet bent gehoord of dat er grote fouten zijn gemaakt, kunt u eventueel ook een officiële klacht indienen via P3NL.  Voor meer informatie over de procedure verwijzen wij u naar: 

https://www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten