Informatie
Behandeling
Prosit biedt psychologische behandeling voor diverse psychische klachten. In het onderstaande overzicht ziet u voor welke klachten en behandelvormen u terecht kunt bij Prosit.
Klachten | Contra-indicaties |
Angst | Suïcidaliteit en crisisgevoeligheid |
Stemmingsproblematiek | Ernstige eetstoornissen |
Trauma (enkelvoudig) | Ernstige verslavingsproblematiek |
Aanpassingsproblematiek | Complex of meervoudig trauma |
Relatieproblematiek | Ernstige persoonlijkheidsproblematiek |
Negatief zelfbeeld | Hoog risico op geweld |
ADHD | |
Werkgerelateerde problematiek | |
Levensfase problematiek | |
(Onverwerkte) rouw | Talen |
Stressklachten | Nederlands |
Hechtingsproblematiek | Engels |
|
|
Behandelvormen |
|
Oplossingsgerichte therapie | |
EMDR | |
ReAttach | |
Coaching |
|
ACT | |
Cognitieve gedragstherapie | |
Relatietherapie |
Wenst u graag gezien te worden buiten kantoortijden, of op een andere locatie dan onze praktijk? Bij Prosit denken wij graag met u mee om tot een passende oplossing te komen. Informeer naar onze mogelijkheden.
Tarieven
Prosit heeft een samenwerking met Caredate, dt houdt in dat u de keuze heeft voor vergoede of onvergoede zorg. Een traject vergoede zorg bestaat uit 3 tot 10 sessies en wordt volledig of gedeeltelijk vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering.
Een traject onvergoede zorg kost 85 euro per consult van 45 minuten.
In de onderstaande opsomming is zichtbaar welke zorgpolissen zonder bijbetaling psychologische hulp van Prosit vergoeden. De meeste zorgpolissen vergoeden de zorg volledig. Wanneer de psychologische hulp niet volledig vergoed wordt, zal uw zorgverzekeraar tussen de 60 en 90 procent vergoeden en betaalt u een eigen bijdrage. Voor psychologische hulp geldt dat uw eigen risico aangesproken wordt, indien dit nog niet eerder gebeurd is.
Achmea/Zilveren Kruis
CZ
DSW
VGZ
ONVZ
Zorg & Zekerheid
Registraties
Lauren Bosman is psycholoog en Janneke Hommes is orthopedagog, beide zijn wij geregistreerd bij het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Voor meer informatie hierover, zie www.psynip.nl
Klachtenprocedure
Indien u ontevreden bent over uw behandeling, horen wij dat natuurlijk graag van u. Mocht u het idee hebben dat u niet bent gehoord of dat er grote fouten zijn gemaakt, kunt u eventueel ook een officiële klacht indienen via P3NL. Voor meer informatie over de procedure verwijzen wij u naar: